Sorry guys!

Yeah , har varit lite segt här eftersom jag inte orkat blogga efter att jag
fick veta allt förra veckan. Men nu skall jag försöka komma tillbaka eftersom jag mår lite bättre.
Tordagen drog jag till Kimito. där var vi ut på cruis och var och äta och annars
bara härjade. Sedan blev det kväller och spel som gällde och allt flöt på riktigt bra.
Fredagen Spenderades i Kyrkslätt. <3 Med Fredde och Sani hani. <3
Sedan bjöd jag dom på mat och sedan blev det så småningom hem till mitt och sova.
Tnx Guys för en underbar dag <3
Lördagen var det sjukt fint väder hela dagen. Sedan mot kvällen
började det regna sedan började det åska och till sist öste regnet ner
och åskade ännu värre. Jag var kusk så det var sjukt roligt att köra i
"sjöar" som bildats på vägen lol. Sedan var vi till Tenala och
såg vad som hände där med. annars var det helt chill.
Idag har vi cruisat runt värrigare. Det har varit varmt och kvalmigt.
vi var till kyrslätt och sedan måt salo via karis lojo och imellan
visste vi inte ens var vi var. Love our roadtrips <3 Sedan var vi till
någå växthus där det fanns fullt med härliga saker, gammla saker
haha. I love it. Sedan drog vi hemmåt och efter det blev det Kimito
som gällde. Och bäst som det var börjde det åska så satan i Kimitomedan vi var där. 
men nu blir det nog en film och sömn för min del. Härligt väder det blev mitt i allt med , mer regn <3
I morgon får man hoppas på fint väder igen och hoppas ni alla haft ett bra veckoslut.
Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback