3 Days Left

Yeba, Idag är det redan onsdag. Dagarna går bara snabbare och snabbare. 3 dagar kvar så är mitt sommarjobb slut och jag slipper ut i den stora vida världen. Just nu ser jag på ett avsnitt med Simpsons. Efter det fortsätter städningen och sedan vid nått tillfälle skall jag kanske färga håret med om jag hinner efter det så blir det fotboll ikväll ännu. Sen borde jag plantera om Solrosrona med. Usch hur skall jag orka det det är över 50 plantor lol.
Som jag inte har sett tillräckligt med planteringar idag. Men men annars dör de så man måste bara ta sig i kragen och göra det.
 
Senare kommer det ett Inspirations inlägg med, och kanske jag sammanfattar några av frågestundsfrågorna som inte har blivit besvarade ännu. Får se lite vad man hinner med. Men hoppas ni har en bra kväll Mina underbara läsare <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback