4 Days left..

Yeah nu sitter jag i bilen och väntar på att klockan skall gå lite frammåt. Jag är just nu påväg på jobb och eftersom jag inte kunde stiga upp i ordentlig tid utan låg och drog mig i sängen tills 20 över 8 så hann jag inte med blogginlägget från datorn så jag tar det via Telefonen istället haha. Vädret är helt okey atm men det kommer säkert börja regna idag, de hade lovat åska i vissa delar av landet med idag. Jännä!
 
Men nu måste jag vidare så jag inte kommer försent haha.
Cya Guys after Work! <3

Kommentarer
Postat av: trollet

Happy workday önskar jag dej=))

Svar: Tack så mycket ^^Dagen var helt bra förutom att sista halvtimmen spöregnade det haha :D
Yuki Yoursic

2012-06-26 @ 23:42:32
URL: http://www.lchftrollet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback