Finally Home!

Usch sådan dag det har varit. Först på Arbetsterapi, Det var någålunda roligt ändå, fick städa innomhus eftersom det spöregnade hela dagen. Slutade 1 timme tidigare för att dra till Hvc på lite kontroller som gick bra ( till och med blodprovet lol ) Några test resultat får jag först nästa vecka men hittills lutar det åt det bättre hållet.. Just my luck om det här skiter sig med men men  elämä on. 

Sedan efter att jag vart i Hvc så drog jag hem ett varv och böt kläder och drog till Bjärnå och träffade 3 underbara bloggare <3 Satt i Bjärno Abc en bra stund innan jag kom hem igen.  Är det fler som vill träffas är det bara att ta kontakt. Så kan vi ta en Kaffe eller nått haha. 
 
Atm sitter jag i Min Älskade One piece , lyssnar på musik och väntar på att det ska minska lite på regnande så jag kan laga ut mig på en tobak så jag inte somnar hit inne. Sedan blir det storstädning på G och annat smått och gott haha. Sitter fortfarande och kollar runt på Blogg.se och försöker hitta var allt är. Men nått positivt är att blogginspirationen har kommit tillbaka ivf. Så snart kommer min blogg bombas av inlägg igen mina älskade Läsare som fortfarande går in på min blogg fast det inte hänt ett piss där på 1 månad haha. <3
Stalkers <3


Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

I love you <3

2012-06-25 @ 19:52:30
URL: http://yukiyoursic.blogg.se



Postat av: trollet

Ha ha, jag Grease var ett tag sen, men den är ganska mysig... hade tydligen lovat förra sommaren att vi skulle se den, så i regnet i dag passade ju fint;)

Svar: oh jah, men man kan alltid se på den hur gammal den än blir, ungefär som titanic :) låter som en riktig mysdag ^^
Yuki Yoursic

2012-06-25 @ 20:31:20
URL: http://www.lchftrollet.blogg.se



Postat av: Sara

Haha, ja kanske det skulle vara roligt med en "bloggfika"! :P

Svar: Jaa, det var ett tag sedan! :)

Jo tack, midsommaren gick riktigt bra för min del! :D Härligt väder och härliga människor! <3 Hur gick det för dig då? :)

Haha, ojdå! :P Jo vi var i Ekenäs några dagar förra veckan, så du kan nog ha sett oss..:P Joo förresten, Malin sa att det var någon i en bil som körde förbi som vinkade, men vi hann inte se vem det var, men kanske det var du då! xD Äsch att jag aldrig ser dig, du verkar ju ha sett mig flera gånger..:P Men kanske nästa gång.. Du kan ju alltid stanna annars framför mig och vinka och ropa, då ser jag dig kanske..;) :D Kram!

Svar: haha joo det var jag som vinkade haha. Jag hade bilden full då atm med fulla kaverin så iddes int stanna just då hahah.oh Jah tänk om jag stalkar dig då haha lol. därför ser du aldrig mig heller. Ska kom ihåg det jo :'D och så sku du ba si på mig o gå iväg sen lol ^^

Min midsommar var både bra och dålig haha. Men men sånt får man bara leva med, tur att den är över :D

Görs?
Yuki Yoursic

2012-06-26 @ 17:45:31
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se



Postat av: . Pjumas . ♥

Va ha du gjort i hvc ? å vaför tester ha du vari med om? någo man måst vara oroli över? :)

Svar: Vi tar det i chatten sötis <3
Yuki Yoursic

2012-06-27 @ 15:41:38
URL: http://pjumas.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback