55 Saker <3

10 favoriter:
Färg: Guld och Röd
Mat: Sovlaki!
Band: DIR EN GREY *nörd*
Film: Chicago, The Holiday
Bok: Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson
Sport: Alltså... Sport får mig att spy...Typ...
Årstid: Vinter
Veckodag: Fredag :)
Glassmak: VANILJ!
Tid på dygnet: 21:00, det är något speciellt med den tiden.
9 för tillfället:
Humör: Glad
Smak: Metallsmak i käften
Kläder: Blå blus, jeans, guldarmband, silverring
Nagellack: Bara sån där förstärkningslack.
Tid: 21:25
Omgivning: Ensam
Irritationsobjekt: Att dammsugaren suger.
8 första:
Bästa vän: Linda... Vi delade kompishjärta. Haha.
Husdjur: En larv som var giftig som jag satte mig på.
Piercing: Näsa.
Förälskelse: Hmm... En elaking.
Musik: Spice Girls, jag minns att jag ville vara som hon Posh Spice.
Bil: Inte riktigt där
Kyss:  Catalin
7 senaste:
Cigarett: DET minns jag. Min sista cigg var en John Silver.
Mat: Pannkakor.
Dryck: Power King ( Energidryck )
Biltur: Längesen... Minns inte, fan.
Kyss: Edwin. Det var mysigt.
Spelad låt: SMOKING IN THE BOYS ROOM!
TV-program:   Öh. Minns ej.
6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej nej nej.
Brutit mot lagen: Japp.
Blivit arresterad: Jag var jävligt nära en gång. Det var roligt.
Badat naken: Jaa. Jaa. Jaa.
Varit med på TV: JAPP! Flera gånger.
Kysst någon du inte känner: Japp.
5 nej tack:
Kläder: "Åååh, Englas outfits är sååå söta". Orka.
Mat: Potatismos. Låter så vidrigt. Usch
Musik: HIP HOP... R&B.... Bajs.
Dryck: Sprite. Uschiamej.
Personlighetsdrag: Små barn som tror dom är 20.
4 saker:
Du gjorde igår kväll: Badade med min vän och rakade mina ben, åt pepparkaksdeg, inpackning i håret.
Du kan höra just nu: Julmusik. :D
Du inte kan leva utan:
Du gör när du har tråkigt: Städar. Äter. Suckar. Pratar med Ängla.
3 personer:
Du kan berätta allt för:
Du tycker om: Edwin, Rebecka, Tessi
Du inte gillar: HAHA... Linnea är ett sviiiiin :D
2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Höst
1 önskan: Det är en heeemliiiiis. :)
10 favoriter:
Färg: Int ska man va kräsen <3
Mat: Hese <3 * fetto *
Band: Asking Alexandria <3
Film: Lotr ( lol )
Bok: Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson
Sport: jaaa du. bra fråga
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag :)
Glassmak: choko <3
Tid på dygnet: 21:00, det är något speciellt med den tiden.
9 för tillfället:
Humör: Ledsen pga smärtor, trött.
Smak: Blood
Kläder: MysByxor, Oversize Hoodie
Nagellack: Nada
Tid: 02:09 ( fredag natt )
Omgivning: Ensam med Boo Boo Bear <3
Irritationsobjekt: Smärtan

8 första:
Bästa vän: Niko
Husdjur: Skipi min kanin
Piercing: Läppen / öronen
Förälskelse: Matts <3
Musik: Graaf
Bil: Loppan <3 Min älskade Opel corsa jubileums utgåvan 2000 <3
Kyss:  Otto <3
7 senaste:
Cigarett: Camel för ca 30 min sen.
Mat: Kyckling Pata som jag laga i veturin
Dryck: Vatten
Biltur: hmm, när booboosen sku parkera min bil idag på dagen <3
Kyss: 5 mins ago.
Spelad låt: Omg - AA
TV-program:   idk, handla om ryssland o kreml
6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja.
Brutit mot lagen: Japp.
Blivit arresterad: Jepp
Badat naken: oh yeah
Varit med på TV: maybe nångång från stafettkarnevalen
Kysst någon du inte känner: Yes
5 nej tack:
Kläder: Speedos
Mat: Svamp...
Musik: Opera Lol
Dryck: Jaffa ( krapula juoma. )
Personlighetsdrag: Små barn som tror dom är 18 - 20.
4 saker:
Du gjorde igår kväll: Låg och såg på tv med älsklingen <3
Du kan höra just nu: Family Guy
Du inte kan leva utan: mycket
Du gör när du har tråkigt: Sover. slöar
3 personer:
Du kan berätta allt för: Fredde, Nico och Anna
Du tycker om: Fredde, och du och du ;D
Du inte gillar: DU o DU o DU, ( fuck you all?)
2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår
1 önskan: Jaa dee ni ;) det är nått som  int kommer fram ännu i bloggen <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Dejtat en av dina bästa vänner? Om jag gissar på min kärlek gissar jag rätt då? ;)

2012-03-12 @ 18:55:39
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com



Postat av: Anna

Love You <3

2012-03-12 @ 22:04:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback