Friday <3

Yeah fredagen har varit både bra och dålig.
Bra att det är fredag och den spenderas med Boo Boo Bear. och att vi har huset för oss själva. Det negativa var att det kanske snart blir ett varv till sjukhuset.. Men men Fredde ligger redan i sängen och väntar på att jag skall joina han så jag ska stänga datorn så smånintom o så skall jag försöka sova.. Morgondagens planer blev helt sekaisin atm när vi int vet om jag ens kan vara ute. Ei vittu.. Men men man får ta de som de kommer då. ett veckoslut hemma blir väl int så farligt. Men nu måste jag börja försöka sova.
Dagen börja med att jag vaknade 5.. Wohoo. sedan for jag till Veturi och laga mat o allt sånt där vanligt. Sedn på eftermiddagen blev de ART och sedan fick vi fara hem tidigare. Nice!

men nu blir det godnatt från Mig och gullungen brevid mig.
Pusu Pusu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback