Godnatt - Tomorrow is a new day <3

Yeah igen har bloggen fått stå lite tom någon dag. But what can you do, when you feel like shit you just focus on the good things. or bad things. Man bara sitter och tänker på allt medan man tar lite Royal och hänger med Boo Boo Bear för att man ska klara sig någålunda på ytan. I veturi har jag so far lagat mat alla dagar och gått ut och gå och det där perus. Sedan så har jag hängt med Fredde och härjat med han på stan o öterby och tröllböle.
Idag var vi först hos hans sedan gick vi ut och gå efter tobak till Kiosken och after that chillade vi hos hans en stund igen och sedan blev det stan ett varv. Sedan for boo boo bear hem och jag drog på lite längre cruis själv. Ekenäs - Karis - Pojo - Tenala. Kännde att jag måddes rensa huvudet på tankar och lugna ner mig. Så det blev som sagt lite längre cruis. Hjälpte verkligen, fick allt ut för stunden så jag kunde lugna ner mig och sakta fara hemmåt. Sedan när jag kom hem så blev det film ensam med lite Royal och nu en sista tobak för idag och sedan blir det att fara och sova . <3

Tomorrow's a new day... But the truth is...
jku

Kommentarer
Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

sv: jo visst, säg till när du lagt till mig och vilket nr du blev så lägger jag till dig :)

2012-03-07 @ 08:29:21
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/



Postat av: hanna

hehe tack så mycket :)

2012-03-07 @ 12:06:22
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback