I'm so sorry.. once again..

Nu igen har bloggen fått stå   en stund igen, enstaka inlägg har kommit upp lite nu och då och orsaken till detta är att jag mår inte något vidare atm. Ångesten tar över stora delar av min dag och allt känns bara för jävligt.. Försöker så gott jag kan med att ens orka gör anått om dagarna och tack till er som verkligen försöker få mig och må bättre.. och tack till dig som fått mig ner i mörknet igen.. att du måste trycka ner mig för att själv känna dig bra.. det är verkligen ett bra liv du lever med.. mer och mer lögner och sedan kommer det bara mer svek.. men idag fick jag nog av din bullshitt och nu är du verkligen ett avslutat kapitel i mitt liv och nu vet jag inte ens om vi ens kommer kunna kalla varann vänner mer.. men men .. det måste bara bli såhär för jag måste komma uppåt igen från mörknet och fortsätta med mitt egna liv nu.. och sluta tänka på dig och allt du sagt åt mig..

från en sak till en annan. Detta veckoslut har verkligen varit upppåt och neråt. Jag och Fredde sovde typ bort hela fredagen. Jag hade ingen ork att göra nått överhuvudtaget och tänkte att jag hinner göra allt på lördagen istället. På lördagen så var jag och klippte en person och sedan så cruisade vi runt stan och så hela dagen och kom till mitt på kvällen. Sedan såg vi på filmer och sedan satt vi och spelade gamla goa Sega saturn tills kl var ca 3 på natten. Sedan började vi se på film igen och så somnade vi. Idag har vi inte gjort så mycket. Vi satt och spelade en stund och skall snart dra och äta bara gullungen vaknar. <3
Så undertiden han ligger och sover så sitter jag och spelar på sega saturn och sedan skall jag gå igenom några inlägg på bloglovin. Hurdant veckoslut har ni haft mina älskade läsare som fortfarande hänger kvar fast bloggen står sådär halvt tomt ? <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Ja tycker å att den lyser alldeles för sällan :D lite oftare sku den no kunna lysa så sku kanske snön snart smälta :D

2012-03-18 @ 16:15:09
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Amanda Eklund

haha aa de det var ett chips en kompis kasta in precis när ag skulle ta kort :p



/Amanda Eklund

2012-03-18 @ 18:29:40
URL: http://amandaeklund.se



Postat av: Moa - Mamma till Ella ♡

<Svar: Tack:)

2012-03-18 @ 19:00:46
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE



Postat av: lilla linnea

Nu har jag dragit igång en ny veckans blogg-tävling så var gärna med ^_^ Hihi!



kramis!

2012-03-18 @ 19:44:29
URL: http://lillinneas.blogg.se/



Postat av: Sara

Usch, det låter jobbigt, men hoppas att det börjar gå åt det bättre hållet igen!:) Och det låter som en bra idé att bryta med den där personen, man ska inte vara med såna som inte vill en väl!

2012-03-19 @ 11:22:56
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback