NyårsLöften - Dagens Fråga!

c
Yeah call it late but yeah.. Heldre skriver jag detta några månar senaare och ser vad jag kunnat hålla so far än lovar nått i början av året som inte håller längre än en månad.
But yeah detta år har även jag NyårsLöften åt mig själv.

- Motionera mera.
- Äta nyttigare.
- Minska på rökandet.
- Move on.

Motionen har gått frammåt, är ut och gå varje dag i Veturi och sedan har även jag och älsklingen börjat gå längre bitar när vi är ute och gå, Gymmet blir det även några ggr i månaden. 
Äta nyttigare. Med tanke på att jag bara åt Hese mat och annan snabbmat förut så är det verkligen framsteg. Äter ordentlig mat 2 ggr om dagen och äter även sallad, plus kvällsmål. Vilket är ett stort steg för min kost. förut åt jag oftast 1 gång om dagen i abc eller liknande så. so yeah people change.
Minska på rökande, Det minskade av att jag började i veturi och efter att mitt liv "lugnat" ner sig så har jag minskat ganska så mycket med rökandet. Vilket är ett stort plus eftersom jag sparar mer pengar att spendera på annat. Kanske nån dag slutar jag helt och hållet. Who knows?
Yeah move on. Detta kommer vara det  svåraste för mig att kunna genomföra. Men det är att gå vidare. Gå vidare från mitt förra liv och nästan allt som fanns i det. Allt dåligt som förföljer mig måste jag bli av med och bara gå vidare med mitt nya liv. tack vare min nya pojkvän kommer det troligtvis gå mycket bra. Det är även mycket som jag måste bearbeta med mina små fobier, för att ens kunna gå vidare med vissa saker måste jag ta itu med vissa saker. But that's life, and i just gotta do it.

Detta är några av mina nyårslöften, har du några nyårslöften / har du klarat av att hålla dem ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback