Yesterday- Today - Tomorrow

Idag så var det lite kortare  nerver än förväntat. men sånt e livet när man är i lekskolan i Karis.. Men vi hade ART o jag fick 2 arbetsansökningar inlämnade och jag fick måla min andra kruka. Sedan så drog jag till Ekenäs och träffade Sani Hani där och så for vi på Kaffe till Mathilda o där joina Freddy oss sen. Sedan sku han hem så jag körd hem han o så drog jag o Sani på Cruis tills hon skulle iväg. Sedan efter det drog jag till Freddys o där har jag varit tills nu. Snart blir det att sova igen i morgon får jag sova lite längre. SKÖNT!
fff
Negativa so far är att jag känner mig smått sjuk, hoppas det inte bryter ut till nått värre. och sedan har jag int hunnit med nått som jag har planerat att hinna med. So it sucks big time. Ska se om jag måste ta en bloggpaus några dagar för att hinna med allt. Tror det får bli nån specialare under veckoslutet eller nått. får se. Borde ta en dag helt ledig från allt.  som jag bara ägnar åt mig själv och inte har nån kontakt med någon. Kännt mig så stressad att jag börjar gå på övervarv igen, and that's not good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback