Today has been...

..Både bra och dålig. Nerverna var slut i Karis och allt verka bara helt åt helvete. fick lugna ne rmig några gånger och först hade vi samma som igår med den där målningen med kort, negativ och positiv teckning igen som igår.  Men idag var temat " jag som ett Offer " känslosamt värre blev det . but yeah. Efter det hade vi mat sedan ut och gå och sedan fick jag fara i wc'n och måla dekorationerna. Sedan planterade jag även min basilika i kruka idag, Hittils är det bara Aspen som fått ett frö och växa i krukan så de ska bli intressant att se hur det går för min kruka haha. Lol.

Sedan drog jag till Ekenäs och sedan plockade jag upp Anna från gymnasiet och så cruisa vi runt en stund. Sedan plocka vi opp Fredde o han joina oss på cruis en stund. Sedan fick Fredde köra till Tenala och så kärde han halva vägen tillbaka och jag resten av vägen. Sedan kom vi hit efter att vi varit efter en annan bil och nu just for han hem. Gullungen <3
ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback