Livet Leker <3

Yeba, Stress dag ända till 5 tiden. Först fixade man lite papper och så vidare och plötsligt fick man ett jobb möte tills i morgon. Spännande <3 Sedan efter det blev det 2 kunder, en att färga o klippa och den andra bara klipp. Sedan blev det Kimito runt halv 6 tiden <3 HÄRLIGT att fara dit och bara ta det lugnt, sitta på verandan och bara sitta och diskutera med allihopa där. Sedan blev det att fara via Jores och sedan hem <3
Sjukt taggad inför i morgon och sedan blir det att bara ta det lugnt resten av veckan för nästa vecka kommer bli intensiv <3 Livet leker dudes and i love it <3

Igår orkade jag inte blogga heller när jag kom hem , eftersom jag kom hem runt 1 tiden. lol. <3
Först var jag till työkkärin, sedan hvc, och sedan blev det kaffe i Veturi och sedan tillbaka till Työkkärin. After that blev det cruis med Mikey och sedan plocka vi opp Elin o engberg och drog till borgen, som skulle skuras. Efter det blev det Karis igen och sedan lite senare blev det Cruis med Sander och mikey. So fucking fun was it yesterday, just like the old days. haha <3

Kommentarer
Postat av: Vicci

Allt bra?

Svar: Japp allt är bra :)med dig då?
kram
Yuki Yoursic

2012-06-06 @ 20:24:23
URL: http://theseabird.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback