omg. such a hot night - nattinlägg

Yeba. Ligger i mitt rum atm. har hett och vet inte hur fan jag ska få sömn. Idag hra vädret once again varit helt ljuvligt, Vaknade av att det åskade ute och buldrade någå fruktansvärt men lyckades somna om, sedan andra gången jag vaknade så sken solen. Sedan begav jag mig till trollböle och hängde där en stund. låg och solade på balkongen och härjade runt med Fredde, sedan for vi till stan och sedan blev det mat hos Freddes. Sedan blev det en tupplur och mitt i allt tyckte gullungen att vi skulle bege oss ut igen så vi drog åter igen in till stan och sedan ut och cruisa till Särkisalo. Sedan for vi till trollböle och sedan körde jag gullungen till Tenala och after that kom jag hem. 

nu ligger jag och ser på film, planerar morgondagen och försöker få sömn. Men det är närmare 30 grader i mitt rum så det är inte det lättaste. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback