Sunny Day!

Yeba, snart är arbetsdagen slut och jag får fara hem, Jeij. Idag låg jag först och bara såg på telefonen i ca 1.5 timme innan jag orkade stiga upp, sedan blev det att komma hit och så drack vi kaffe och läste tidningarna ute i solskenet. Sedan fick jag börja med maten och idag lagade jag Kyckling wok med chashew nötter. Nom nom spicy och gott <3 Sedan var vi ute och cykla i ca 1 timme och nu sitter jag här efter andra kaffe pausen och skriver på min portfolio om min tid här på veturi. Fyfan vad den kommer bli lång. men sånt är det när man skall fota allt man ser hahah. Och nu kom Hans hit med så det blir att bli en stund i Karis när man slutat JEIJ! haha.
Men nu måste jag fortsätta .

Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Finns väl int så mycke att prata om :) e väldigt lycklig för tillfälle :D lever nästan som i en dröm ;)<3

2012-05-09 @ 14:46:19
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback