What more could go wrong....

Hade just skrivit ett långt inlägg och så försvann allt.. YEY.. Nåja dagen började inte bra heller så . I morse klippte jag håret. Normalt att stiga upp 7 tiden och bara börja klippa. Det behövdes och nu känns det redan lite bättre. Håller på att packa för tillfället. Honey i'm coming home <3
I morse for jag även till Karis efter lite kläder som jag skall lägga upp lite bilder på och så. Men det får bli på måndagen eftersom jag måste upp till fastlandet då med. Ska försöka få upp några veckoslutsinlägg med <3

Love you all <3
 
 

Kommentarer
Postat av: trollet

Hoppas dagen slutar bättre och du kommer iväg;)

2012-11-02 @ 21:21:56
URL: http://www.lchftrollet.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback