kvällsmys <3

yeah, så var en dag så småningom slut igen. Skriver detta inlägg genom telefon så får se om det kommer upp överhuvudtaget. Idag har jag inte orkar göra så mycket. Har drabbats av en lätt flunssa och har bara tagit det lugnt framför brasan hela dagen och väntat på Benne <3 en stund satt jag på terassen med och såg på några sjöfåglar. <3 dagens måltid bestod av en mikropizza som jag värmde (läs brände) i den öppna spisen genom att leka uppfinningsrik med ungsgallret och en tegelsten . Gott var det fast det var lite bränt <3 sedan kollade jag även på en film och bara myste för mig själv på soffan och såg hur snön smälte utanför haha<3 för en stund sen kom Benne tillbaka och nu är han och tar upp näten han har i viken här brevid. Bara han kommer tillbaka skall de bli myspys brevid brasan och bara ta det lugnt. Hoppas mina läsare har en underbar lördagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback