changes - i love them.

Yeah. Hej alla. Tänkte blogga mer igår men det blev bara inte av. Var hos en kompis hela dagen och bara slötittade på film haha. Idag tänkte jag bara ta det lugnt, men ändå så blev det inte så. Skall ut kl 11 och söka lite saker och efter det blir det att komma hem igen. 
Nu har jag fått sån städnojja att jag bara måste städa mitt rum helt och hållet, slänga ut saker och börja om på nytt med allt. Förändringar är på väg mina älskade vänner och fan vet hur allt slutar sista slutligen. Kanske flyttar bort till och med. Marknaden börjar i morgon med och har inte allt lust med den. men någå positivt med Marknaden är att när den är slut så kommer  <3 hem igen <3
Men nu måste jag fortsätta med städningen. 
Love you all <3

Kommentarer
Postat av: -> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

tackså mycket ! :D

Svar: vsg :)allt bra ?
Yuki Yoursic

2012-09-19 @ 09:21:24
URL: http://saaandis.blogg.se



Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Men åwh! :D TACK - vad glad jag blir!!

Svar: hihi vasegod ^^allt bra? :)
Yuki Yoursic

2012-09-19 @ 14:11:27
URL: http://iambaam.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback