I skären 3 dagar!

Yeah. Nu har jag varit i Skären sen Lördagen. Sjukt härligt har det varit och ångrar inte att jag kom med hit. Jag och Benjamin har gjort lite det ena och det andra. Åt Älggryta för första gången med och fyfan hur gott det var. Har till och med full netti hit ute i yttersta skärgården haha.  Vädret har varit härligt med. Lite blåsigt är det idag bara. Skönt att slippa bort från Ekenäs ett varv och bara vara hit ute. Badade i rökbastu för första gången med, de enda negativa var att vi badade mitt i natten och jag såg int ett smack haha. Annars flyter allt på som vanligt haha. 
vad har mina älskade läsare haft för er under veckoslutet då? 
Love you <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som att du har haft det ganska skönt! :) Jag var i Dragsfjärd hela helgen, men inte har jag väl gjort något speciellt annars! :P Kram!

2012-09-17 @ 21:18:57
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se



Postat av: Madeleine-Fotoblogg

Åh vad mysigt!
Sv: Tack!
Med mig är det bra, hur är det med dig?

2012-09-19 @ 18:00:30
URL: http://maddyz.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback