Tell me what you think about when you can't fall asleep at night.

Kommer bli en sömnlös natt för min del känner jag på mig. Nåja sista dagen jag stiger upp 20 över 4 för att fara på jobb i morgon så månne jag inte står ut. Snart är detta år slut och inte mycket har man fått gjort, eller jaa, nog har det hänt ganska så mycket men det får nog bli i ett annat inlägg. kanske slänger in lite bilder när jag ändå håller på. Idag blev det att fara på shopping när det är rea överallt men hittade inget speciellt som jag ville ha. Men kom hem med mycket mat till morgondagen ivf haha. I morgo drar jag även ut till skäen och firar nyår där. Tortilla kväll med den bästa <3 Så det kommer bli ett lugnt nyår för min del. Sedan är det jobb igen torsdag o fredag och sedan veckoslut. skönt värre haha. 

Hur skall ni fira det nya året? <3
Love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback