Oh fuck you?...

Fuck you är allt jag kan säga atm. Allt bara suger för tillfället och jag är på dåligt humör dag ut och dag in. Gör inget under dagarna förutom sover och jobbar. Trivs på dagiset, men trivdes mera i skolan. Jag vet int vad jag vill med mitt liv. Funderar att fara till Vasa och studera vidare. Men men.. Ny bloggdesign vill jag med ha och just nu finns det ingen tid för det. Tur så börjar jag jobba halv 12, man är tillräcklig utvilad ivf. Även fast jag är trött helatiden.. Usch hur dåligt man kan må egentligen.. men allt har sina orsaker..

Nåja slut anstat för ikväll.. Ska försöka börja uppdatera oftare igen, nu har jag äntligen fått appen att funka igen och bara jag sku orka börja skriva brukar det nog löpa på. Veckoslutet var chill. tnx guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback