Veckan som var.

Det blev så att förra veckan fick bloggen stå stilla en  stund. Jobbade hela veckan i skolan och efter det var jag oftast så trött att jag kom hem och somnade haha. Torsdagen kände jag mig krasslig och var sådär smått sjuk på Fredagen och var rädd att det skulle bli värre. Som tur så var jag bara sängliggande efter jobbet på Fredagen och lördagen kände jag mig lite bättre. 
lördagen spenderades med den bästa vännen man kan ha. Älskar dig Sani Hani <3 Vi var först hos henne och sedan ut och körde runt. drog till lojo ett varv och kom sedan till Ekenäs och for på DiscoBowling. Efter det blev det mer cruis och mittåt natten var det en som skull hem så jag körde hem honom. Söndagen spenderade jag med Sani tills hennes tåg skulle gå och efter det har jag bara varit hemma. Laddat ner alla sesonger av Svampbob Fyrkant så underhållning finns det. Ska ha dem egentligen till när jag är barnvakt.
Men delad glädje är dubbel glädje <3
I morgon börjar jag jobber halv 12 först så allt är chill. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback