Long time no seeing.. Bloggpaus pga..

Det blev en ganska lång bloggpaus åter igen. Har haft andra gradens brännskador över hela ryggen så har varit sängliggande och plågad i någon vecka. Just nu skinnar jag som en orm och det kliar något så in i norden. lol. 

Onsdagen: Först till sjukhuset och sedan Spenderades resten av dagen med Sani Hani och vi drog till Lojo på shopping och sedan mat i Karis sedan blev det även att fara till Kyrkslätt ett varv <3

Torsdagen: spontanIdé att ringa till Nico och fråga om han kommer med till Helsingfors på shopping så det blev att fara och söka han från fagervik och sedan köra till kyrkslätt och ta tåget därifrån in till Helsingfors. Shoppade loss i staden och stackars Nico som hamnade gå i alla butiker med mig. Kvällståget hem igen.

Fredagen var lugnare och cruisade bara runt i Raseborg med Hector haha till ca 2 - 3 tiden.

Idag har vi för det mesta bara cruisat runt och var efter min nya telefon till Kimito. In Love <3 Sedan blev det även att dra ner till Hangö ett varv men där var det dött som i graven. 3 timmars cruisande och inte en enda människa som man kännde igen såg man. lolz. Sedan blev det att söka efter en glasögonskruv på en sandväg eftersom mina glasögon for sönder. Most epic mission ever. Men vi hitta den och kunde fortsätta vår färd hemmåt. Sedan har jag ätit på knäppen för första gången i mitt liv med. It was intresting.

 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

men gumman... inte skön (och farligt) att bränna sej så!! Var rädd om dej... Kram!

2013-07-22 @ 09:43:31
URL: http://lchftrollet.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback