Äntligen Fredag!

Skönt att det äntligen är fredag. På jobbet har det varit storstädning på g hela veckan nu när det är sommarlov för eleverna. Fyfan hur tungt det sista slutligen har varit. Det har inte känts så tungt medan vi arbetade men efteråt då kändes det. Har även varit och simma under denna vecka eftersom det varit värmebölja här i Södra Finland. Idag kom jag även ut till skären med min gullunge och nu passar jag på att ta det lugnt efter att ha städat huset och rett upp här medan har klipper gräset. I morgon kommer troligtvis bästis ut och skoj ska de bli <3 


Idag blev det med att fara till tandläkaren eftersom en plomb for sönder igår och det gjorde så h*lvetes ont. så nu hamnar dom göra rotfyllning </3 fyfan hur jag kan hata tandläkare.. Speciellt såna som inte lyssnar på patienten..
Men nu skall jag börja rota i kylskåpet och se om jag hittar någonting att äta.

Ha en fin Fredag mina underbara läsare <3
Love you ! <3

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Vad är en plomb? :o)

2013-06-08 @ 12:48:16
URL: http://asslatjejerna.se



Postat av: Jennifer

Var alldeles för länge sen jag var in här!:/
Kram!<3

2013-06-11 @ 23:30:14
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback