Måndags Mys ♥

Då va de Måndag igen, konstigt är det med eftersom jag inte har nått jobb idag. Semestern har börjat <3
Konstigt som sagt, vaknade  runt 8 tiden och märkte att killen dragit iväg och fixade frukort åt mig och började slö titta på tv'n. Sedan beslutade jag mig för att tvätta håret så drog på mig bikinin och värmde vattnet på spisen medan jag gick ut och märkte att det var kyligare ute än vad jag förväntat mig, idag som dom lovat värmebölja o allt ända upp till 30 grader så når termometern just och just upp till 20.. Så det blev en pika duch ute och sedan in igen och värma mig hah. Sitter just nu och äter mat och älsklingen borde snart vara hemma igen. Skönt med att ha huset helt för sig själv. även fast hönsen försöker komma in lite nu och då. 
Senare idag blir det att fara och grilla och annars kommer väl denna Måndag gå ganska lugnt till.

 
Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback