Det hör till att hata Måndagar.

Yeaash.. Det hör ju till att hata måndagar. Jag har både bra Måndagar och dåliga Måndagar. Idag har varit en både bra och dålig Måndag.. Vaknade runt 4 tiden och tog det lugnt, gick i duschen och allt sånt annat perus jag gjorde. Drog till jobb no.1 och allt gick så som det skulle.. Sedan blev det att dra mitt i allt till Jobb no.2 Och var int alls på humör för det eftersom jag bara skulle vara på jobb nr1 idag. Nåja.. Kämpade mig igenom dagen och just när jag kommit hem ringer telefon och jag får veta att jag ska vara åtminstone halva veckan på 2 jobb. Jobbigt värre tack vare privata saker. Sedan blev det att dra ut och köra lite för att lugna ner mig och var och handlade och chillade. Sedan blev det att börja dra hemmåt igen och nu har jag sett på Linnake ( Finska versionen av fångarna på fortet ) och bara tagit det lugnt. 

Hoppa smina läsare haft en bättre Måndag. <3
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Tur det var både och i alla fall=))
Jag har haft en bra ledig måndag... gymmet... god mat... tvättat... yeah!

Svar: Härligt ^^
Yuki Yoursic

2013-03-18 @ 23:20:25
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



Postat av: . Pjumas . ♥ - Gravid ♥

Denna måndag behöver man inte hata då den är ledig :D

Svar: haha :) hur är det med dig? <3
Yuki Yoursic

2013-04-01 @ 13:17:33
URL: http://pjumas.blogg.se



Postat av: . Pjumas . ♥ - Gravid ♥

Me mig e de bra :) vi ha flytta me gulle ti eget hem så bara vi får de i skick så e de bara för bebisen att komma :D Vi hyr ett egnahemshus på lande :D

Hur e de me dig? :)<3

2013-05-12 @ 12:45:10
URL: http://pjumas.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback