Veckoslutet.

Så var ännu ett underbart veckoslut så småningom slut. Fredagen var det först jobbet som gällde. Tog ut lite lediga timmar så kom hem lite tidigare . Sedan kännde jag mig lite sjuk så jag lad emig och vila några timmar innan jag började fixa med  allt så som att packa allt jag behövde med till pojkvännen. Efter det blev det att söka sig mot bilen och börja köra mot hamnen. Där kom han och plockade upp mig med snöskotern. <3 Sedan spenderade vi Fredagen hos hans <3 Lördagen var det sjukt härligt väder och jag sovd bort halva dagen eftersom jag kännde mig smått sjuk fortfarande. Sedan mot kvällen blev det Tortillas a lá Yuki och fyfan hur gott det var . <3 Idag har vi båda stått och huggit ved i 3 - 4 timmar och sedan var vi ut och gå med hundarna en sväng. Sedan var det lite myspys före jag kom tillbaka hem igen. Skönt med ett lugnt veckoslut. Nu blir det att se på en film och sedan gå och sova eftersom det är jobb i morgon som gäller.
Love you all <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback