Sjuk och allmänt händelserik dag
Idag har varit en tung dag. Först och främst har jag blivit mera sjuk, sedan fanns det hundskit på gräsmattan på skolgräsmattan som sedan förflyttade sig till korridoren.. Så det har varit skotvättning på g där idag. Men annars så har jobbdagen nog flytit på som aldrig förr. Sedan när jag kom hem så somnade jag och vaknade upp ca 7 tiden igen. Drog till butiken där det var två fyllon som skrek åt allihopa och tiggde tobak och när jag skulle in i butiken så fråga ena om han fick ta o lyfta upp mig till månen och ställde sig i vägen för ingången.. Sedan när jag väl fick fara och handla och kom ut igen så då tyckte han att jag hette Martina och stod och skrek det över hela parkeringen.. så tydligen heter jag Martina.. Intresting.. 
Men men sedan när jag kom hem blev det bastu och hur skönt är inte det. Nu efteråt känns influensan lite bättre med. <3 Men nu blir det att bädda ner sig i sängen och se på Monsters university i brist på annat .<3 
Love you all <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback