I don't know what to do..

Så som många andra har även jag blivit deprimerad så här lagom till hösten. Jag vet inte mer vad jag skall göra allt känns tungt och därför står bloggen stilla.. I'm so sorry guys. Allt är bara jobbigt.. Skulle jag inte ha mitt jobb och gå till alla mornar vet jag inte alls vad jag skulle ta mig till. Så som tur så har jag nånstans och spendera vardagen nånstans ivf. Speciellt nu när min bästa vän har dragit iväg till Åland i 6 veckor. så forever alone här just nu. Men ändå är det härligt med hösten, när löven ändrar färg och luften blir friskare. Men man får så som alltid bara ta en dag i taget och screw alla fuckfaces som försöker förstöra mina dagar ännu mer. Men nu skall jag nog ta och bädda ner mig i min nybäddade säng och börja kolla på nån random film. Tror det får bli Black Swan som jag hittade igår i en butik här i närheten. <3
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grym, fin men enligt mig även läskig film. Hoppas du mår bättre snart, tänker på dig. Puss

2013-10-08 @ 00:04:23
URL: http://cestjenny.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback