Monday. Skönhetsprodukter på G!

Så var denna Måndag över så småningom igen. så som alla andra dagar haha. Sitter atm i pyjamas och kollar youtube och använder mina nyinköpta skönhetsprodukter ( finns hopp ännu lol ) nej men seriöst Efter den förra kalla veckan plus en förkylning blev det dags för mig att inhandla lite nya krämer eftersom min hy har fått nä värre fel haha. Aldrig har jag haft problem med huden förut på vintern med att den sku ha torka ut, men förra vintern var en plåga kan jag säga, hela mitt ansikte plus händer var helt sönder torkade plus ömmade och rodnader i hela ansiktet plus sönderspruckna läppar så vill helst undvika det så gott det går detta år, så genom att jag nu efter redan en vecka i kyligt väder håller på att torka bort blev det att fara till butiken och söka efter nått avslappnande för huden. och eftersom jag har en sån hud med att jag tål inga krämer måste jag testa mig fram för att inte få klåda/ irritation + andra allergiska reaktioner eller finnar.I love my life. Oftast brukar jag hamna inhandla allt från apoteket men nu tänkte jag testa nya produkter från Lumene, Labello och Nivea. ännu verkar allt vara i sin ordning så happy girl här.
Men jo Idag var det en ny arbetsdag då. Härligt att vakna redan 30 minuter före klockan ens ska ringa och laga ut sig på tobak i mörknet och bara vakna till. Sedan glömde jag att stänga mitt alarm så resten av huset vaknade medan jag satt ute. Sedan hoppade jag snabbt i duchen packade väskan till jobbet färdigt och satt och kollade runt på olika sidor en stund. PÅ jobbet gick tiden som bara vad, hann just och just själv ens med. Har haft såndär konstig överlopps energi att jag fixat med allt plus lite till haha. Sedan efter att jobbet var över så blev det att dra och plocka upp Hector och dra till butikerna eftersom jag beslutat mig för att shoppa loss idag efter saker jag behöver och som jag ännu till har tänkt på i flera månader på att köpa haha. Så efter att jag hittat alla papper, pennor limpistolen och limstiften till pistolen plus annat smått och gott, blev det att dra till seppälä efter lite underkläder.
Efter det blev det hudvårdsprodukter att söka upp och där passade jag på att skaffa en egen termometer plus lite smått och gott till kvällen.
Sedan blev det att söka sig hemmåt och i morgon är dagen planerad till fullt och kommer vara haft stressad och ångestfylld i morgonkväll. Men i just gotta learn how to let go. men mer om det i morgon.
Nu blir det mera Youtube och sedan blir det sovdags.
Love you all <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback