so much inspiration but no time..

Hello dudes.
Det var en tid sen jag skrev här. Har haft så mycket på g att jag just och just ens hunnit göra nått annat men nu skall det bli ändringar på det med. ska verkligen försöka få igång min blogg igen och börja ta det lugnt haha. Allt gick bra tills jag blev sjuk. men börjar vara på bättringsvägen nog. Igår var det stressdag som gällde. tandläkarbesök och allt. Hade planerat att vara uppe i stan under veckoslutet och bara sova bort allt men inte blev det så heller. Så kom hem efter jobbet och packade väskan och for via butiken och hit till skären kom man haha. Igår var jag så trött att jag bara sovde och sovde och sove här ute men idag har jag haft lite mer energi och orkade til och med upp från sängen för att äta. För övrigt har jag varit nu ensam här i snart 6 timmar eftersom gullungen drog till några kompisar och bada bastu. Härligt värre med att bara ta det lugnt, se på tv serier och ha eld i kakelugnen och kolla igenom internet. Lagade även plättar åt mig haha så synd tycker jag om mig själv. Även fast gullungen skulle ta hand om mig så har han varit borta mer än vanligt härifrån. Men han värmde faktiskt 2 pizzor igår åt mig och lade eld i kakelugnen i morse så han försöker ju ivf <3
För övrigt så har det varit lite upp och ner i mitt liv men försöker ta en dag i taget och bara kämpa mig igenom allt.
men ska verkligen försöka få igång allt igen, så mycket inspiration har jag haft under de senaste veckorna men inte haft tid haha. Men nu måste jag fara ut och se till att kråkan är utanför på sitt hus och sover och att det finns 10 hönor och 1 tupp i hönshuset <3
Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback