01.08.2014

Så var det åter igen en en ny månad och herregud vad tiden har gått nu under sommaren. Ändå har jag inte fått så mycket uträttat men har inte haft några måsten som måste göras. Denna månad kommer det vara förändringar kan jag säga. Vi börjar med att Jag börjar min 1sta Augusti med att jag skall på bröllop! hur kul är inte det. Ett hemligt bröllop dessutom. Sedan blir det att dra ut och äta . 5te Augusti fyller jag år. Detta ser jag inte alls fram emot kan jag säga. Sedan så kommer jag få en så stor utmaning om någon vecka som jag försöker att inte se som ett problem, men troligtvis kommer allt nog gå bra. Men nu måste jag börja bege mig till in till stan för nu blir det Bröllop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback