It’s funny how artistic we become when our hearts are broken.

Tammifan nu måste jag nog börja rycka upp mig lite, det har bivit dags för förändringar . För såhär kan jag inte ha det mer. Jag har inte orken mer att gråta dag ut och dag in, känna ångesten krypa fram och sakta kväva mig dag efter dag. Så nu blir det att testa nya saker igen i hopp om att det ska lindra mina demoner inom mig.
 
Det är nu 10 dagar sen jag senast uppdatera nått här. har helt enkelt haft annat att göra eller mått så dåligt att jag inte klarat av att göra nått. Under dessa 10 dagar har jag varit på min brors bröllop, varit i skärgården med den bästa, födelsedagsmiddag med en vän, fyllt 22, spenderat min födelsedag med 3 goda vänner genom shopping, bowling och ut och äta, haft födelsedags kaffe, och resten av dagarna slötittat på youtube. Det mest positiva med denna vecka var nog åskstormen och regnet som äntligen besluta sig för att komma. Fastän stormen förstörde en hel del. 
 
Jut nu är det fullmåne och suprise suprise så kan inte jag sova. Så det blir att kolla kriminal dokumentärer och läsa boggar. Skall försöka få lite bider in hit med från veckan som gått. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback