Lugnt veckolut.

Det har varit ett extremt lugnt veckoslut för min del. Fredagen var jag ut och äta med Nico och sedan cruisade vi omkring tills 4 -5 tiden nästa morgon, så det resulterade i att jag sovde ända tills 2 på Lördagen, ups. Mådde dåligt den dagen så största delen spenderades i sängen med film och allmänt tråkigt. Sedan blev det att hämta hem mat, och efter det blev allt ännu värre. så det blev att försöka sova bort illamåendet. Idag har det åter igen inte hänt så mycket, mådde lite bättre när jag vaknade och fick i mig lite grillmat mittåt dagen och sedan blev det att klippa min far och sedan färga min mors hår. Men nu skall jag ha en efterlängtad Spa kväll i Bastun.

Love you all <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback