20 December - New In - Ljuslykta <3

Nu ligger man åter igen i sängs och väntar på att sömnen ska slå in. Nå man sover väl lite längre i morgonbitti istället. Denna Fredag har bestått av en biltur till Ekenäs och sedan via butiken och sedan hem igen och börja packa julklappar, sedan kändes det som att jag skulle ha blivit knivhuggen i magen och allt bara krampa ihop, så det blev att lägga sig i sängen tills R kom hem från jobbet. Sedan tog vi det lugnt, badade bastu och åt chicken nuggets och ris. Just nu sitter jag och kollar på Blue mountain State och hör på sågverket här brevid mig, haha. Hoppas på bättre sömn i morgon kväll.

Denna var jag efter till Ekenäs idag btw. I love it <3

 


Love you all <3

Kommentarer
Postat av: sarah

Okok älskar min katt

2014-12-22 @ 18:08:25
URL: http://klarahs.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback