Sometimes you just have to give it a try..

Jag har märkt att denna blogg stått stilla otroligt nog hela hösten och nu är det redan December. Inte skulle man tro att det redan är 7 december när det inte finns nån snö ute och är 5+.  Tiden har bara flygit iväg och jag har bara inte haft tid att blogga nått. Men just nu är Ruben och hjälper sin bror och jag är ensam här i lägenheten så jag passar på att kolla både youtube och bloggarna och så vidare. Inspirationen just nu är lite si som så, mycket snurrar i mitt huvud just nu så jag tar bara en dag i taget just nu för att int jag ska stressa sönder. Mycket har hänt sen senast och bara jag kommer till min egna dator kan jag göra en uppdatering med bilder och så vidare. Men ska så småningom gå och skrubba ansiktet och sedan vänta på att Ruben kommer hem och sedan blir det att äta pizza och bara ta det lugnt.
För övrigt var det självständighet igår och tror det är första året på länge jag inte sett på slottsbalen. Otroligt nog tänkte jag inte ens på det. Men tur så finns det instagram som bombades med bilder av diverse klänningar osv därifrån. Men nu skall jag börja aktivera mig lite.
Love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback