Weekend Sadness

Veckoslutet har spenderats med gullungen och vi firade vår 1 års dag och att nya firman har startat. <3 Tortilla kväll på Fredagen och plättkväll på Lördagen. Lite fiskande har vi även hunnit med. Regnat har det även gjort hela veckoslutet så det är inte mycket snö kvar nu. Idag när jag kommit upp till stan igen fick jag sorge beskedet om att min farmors sambo gick bort i morse, Vila i Frid Göran <3 så får se om jag orkar mig på jobb i morgon. För övrigt så har jag inget planerat till veckan och hur skönt är inte det. Så skall försöka ta det så lugnt jag bara kan.
Hoppas mina älskade läsare haft ett bra veckoslut <3
Love you <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa Wallin

sv: Tack så hemskt mycket! Kramar!

2014-02-17 @ 19:32:52
URL: http://chippaz.blogg.se/



Postat av: Jennifer

Grattis på 1-årsdagen! =)

2014-02-24 @ 15:29:32
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback