01 01 2014

Detta nyår blev ett i det lugnaste laget haha. Det blev Tortillas och sedan att mysa och se på lite serier och mot kvällen så blev det räkor, ost och så vidare hos dom på granholmen och senare blev det frågesport ända tills lite före 12 och då gick vi ut och for med gullungen i faret med båten och såg på stadens raketer. <3 Sedan blev det att söka sig hemmåt mot holmen och se på lite mera film <3 Lite drickas blev det ju förståss men det var inget man märkte av ästa morgon haha. kom upp till stan ca 3 tiden och körde runt i stan ett varv innan jag kom hem och sedan somnade jag medan jag såg på youtue och här sitter man nu helt klarvaken hah. I morgon är det åter igen jobb och skönt ska det bli eftersom jag skall tillbaka till skolan och härja på. Love it <3
I Love Tortillas <3 Blev kvar så mycket från igår så det blev att tugga i sig 4 st som morgonmål hah. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback