Hello January! Nyårslöften!

 
Nytt år , Nya möjligheter!
Så som många andra har även jag planerat lite "förändringar" i mitt liv. klyschigt i know med nyår och allt, men vet ni vad  jag bryr inte mig för det är mitt liv mitt val och så vidare och fine om ni inte gillar nyårslöften etc men för mig har det blivit som en tradition och det är alltid roligt att se hur långt man klarar sig. Kommer jag på nått ännu i senare skede så fyller jag i det haha. Men men här är några punkter :

~ Minska ytterligare på rökandet !
 Funkade jättre bra under 2013 så varför inte fortsätta plus att tobakspristet stiger nu i årets början
~ Motionera mera !
Blev under sommaren och hösten sådär halvt aktiv men sedan tog det bara slut när depressionen slog till. 
~Äta hälsosammare !
dra ner på både chips, godis o läsk, blev helt massor med skräpmat och sånt under 2013, har redan smått i några veckor bytt ut mycket söta saker till frukt och sånt
~ Spara pengar !
Alltid roligt med lite mer extra pengar <3 och minskar jag på rökande o äter hällsosammare och inte spenderar några pengar på nått onödigt så är jag redan på god väg, plus att om jag börjar köra mindre far det mindre bensapengar och dit far det massor med pengar har jag märkt. 
~ Tänka Positivare och våga mera!
Under 2013 gick det ändå ganska lugnt till om man jämnför från tidigare år, skönt är ju även det. Men jag måste lära mig att acceptera förändringar hur skrämmande det än är, klarade ju mig till och med på egen hand på en ny plats här under julen, så jag vet att jag klarar mig bara jag försöker.
~ Blogga mera !
För att vara helt ärlig så blev 2013 ett konstigt år att blogga eftersom jag varit stor del ute i skären och jobbat och så vidare så tiden har bara inte hunnit till och sedan blev det bara så att inspirationen försvann och bloggen kunde stå stilla någon månad. Så kan vi ju inte ha det så kommer åtminstone försöka blogga mera än förra året ( känns konstigt att mitt i allt använda 2013 som förra året lol) mera bilder och så vidare.

Vet redan nu om stora förändringar i mitt liv som kommer ske under 2014 så är ändå lite förberedd på vissa saker. Men annars så hoppas jag på ett ännu bättre 2014 än vad 2013 var. Men vem gör int det? <3
 
Har mina underbara läsare några Nyårslöften? <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback