Lately I've been feeling alive

Hur mycket tid jag än försöker få för bloggen så tycks mina 24 timmar / dygn inte räcka till. Veckoslutet spenderades i stan och det blev att vara ute tills 4 på morgonen med några kompisar, satt och chilla i abc och åt i shell. Lördagen såg ganska lika ut, hängde med kompisar på stan och vanliga rundan via abc och shell blev även att fara till ingå. Söndagen sovde jag till 2 - 3 tiden så det blev att rensa rummet lite efter det och slänga lite saker  som jag inte behövde mer. Måndagen spenderades först i stan med klippningar och hårfärgningar och senare kom gullungen till Österby och vi körde hem två kompisar och drog efter pizza och kebab och låg och såg på film och myste hela kvällen, vi hann även med lite bastu.<3 Denna vecka har varit relativt lugn med ledig måndag eftersom det var trettondagen och med en lugn dag på jobbet på tisdagen så finns det inte mycket att klaga på fick även huset städat efteråt med all energi jag hade. Idag var en lite mer aktiv jobbdag och efter jobbet blev det att dra på kaffe till karis. Kom just hem efter ca 6 timmar med kaffe och socialt umgänge. Så nu blir det att börja söka sig mot sängen och börja sova.
Love you all <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback