Grundstädning och Grillkväll

Så var första dagen av grundstädningen på jobbet avklarat. Det var tungt men ändå skönt att ha nått hela tiden och göra och vi fick mer än vad vi planerat färdigt idag. Vädret var även till vår fördel med sol och varmt halva dagen och sedan mulet resten av jobb timmarna, så vi fick även alla fönster i 2 klasser tvättade.
Efter jobbet kände jag att jag höll på få en lätt ångest attack så körde runt lite innan jag drog hemmåt. Sedan hann jag bara lägga ner mig så ringde telefonen och det beslöts att vara grillkväll här. Vi blev allt som allt 6 personer och 2 hundar. Det fick mig på bättre humör och alla for för ca 20 minuter sen så har just kommit in och ska börja mig söka mig mot sängen eftersom det bara blev 2 timmars sömn förra natten. Ikväll mår jag bättre så månne jag inte får bättre sömn idag. 

men nu blir det att söka upp nått sevärt och sedan krypa ner under täcket.
Love you all <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback