People often say that motivation doesn’t last. That’s why we recommend it daily.

People often say that motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily.
 
Därför försöker jag hitta motivation i nånting alla dagar, men senaste tiden har allt bara fallit ihop, så det har varit några dagar med vila för min del. vissa dagar har jag varit på jobb 7 timmar och resten sovit. När jag mår som värst kan jag sova dygnet runt om jag bara kan. Bara jag kommer bort från svackan blir min dygnsrytm normal igen och tack vare detta underbara väder i södra Finland just nu ( wannabe snöstorm ) kommer det ta en tid ännu. Som tur skulle det vara varmare nästa vecka så skiten smälter bort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback