Suprise Suprise

Vill någon vänlig själ förklara var detta väder håller på med. Först snöade det 1 december och 2dra december, sedan var det bart halva december till 2-3 januari som det beslutade sig för att komma lite snö igen, den var borta i början av Februari och nu 3dje mars då ska det börja snöa igen efter flera veckor med sådär halvt vår väder. Av nån andledning började denna vecka med snöande vilket jag inte alls uppskattar, så när jag skulle föra en på jobb var det både oplogat och snö över hela vägen och bara jobbigt att köra. Tänkte även bli försenad eftersom jag inte hittade mina arbetsnyklar. Sedan jobbdagen gick otroligt fort idag. Sedan blev det att dra till en och klippa ens hår och sedan ett snabbt varv via butiken och inhandla veckans mat. Just nu sitter jag och slötittar på youtube och halv sover redan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback