Vårstädning!

Hello Guys!
idag blev det att fara på jobb igen så som alla andra Måndagar. Jobbet var lite segt idag men många roliga saker hände ändå, plus lite andra wtf moments. Fick även fylld kaka så man klagar int. Efter jobbet fick jag någå fel och började vårstäda aka storstäda hemmet. Eftersom det ändå regnat så har ingen tid gått till spillo. Så nu sitter jag helt utmattad efter dagens program. 
Fick mycket gjort. Får se hur länge det hålls såhär bara haha. Försöker även bli lite mer organiserad med både hemsysslor och övrigt så suttit en hel del idag och pynjat på med planeringar och organiserings projekt, som kommer fortsätta i morgon. Fick allt från dammsugat till klädskåpena uppredda, alla viktiga papper sorterade och vinterkläderna undanröjda ( får hoppas om att det är ett skämt att det ska snöa nästa vecka ) Fick även sängkläderna bytta och en hel del kläder tvättade. 
Just nu sitter jag och halvtittar på en film medan jag jobbar med en design. Så småningom blir det att krypa ner under täcket och hoppas på att morgondagen blir bra.
 
Love you all <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur får du inspiration till att börja storstäda? med tanke på att du jobbar som städare så räcker inte det så har jag några vrår som borde ses över :)
skämt åsido men har du några bra tips för oss lata?

2014-03-10 @ 20:47:01




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback