Ledig dag

 
Yeah idag har varit en betald ledig dag. Sånt gillas. Igår blev det att vara på jobb ( trots att det var en onödig dag i skolan ) Hade en sån uppgift  på morgonen att söka alla upphittar lådor med kläder och saker som blivit kvar i skolan under hela skolåret och plocka fram de så alla ungar sku få gå igenom klädrena och ta hem de som är deras. Intressant är att fast namnet står i kläderna så är dte ändå inte deras.. men det tog ca 45 min att para ihop alla vantar o hanskar, skilja på kläderna med och utan namn och sånt och plocka fram allt och hänga upp de.
Fick ganska mycket bort ivf men det fortsätter i morgon igen. Efter det blev det att komma hem och fixa lite saker och senare mot kvällen drog jag till en och satt och deppa på en balkong ( hah fick ångest och panik, och skaka nästan ihjäl mig ) tack vare världens största idioter här i världen. men men de e i mitt liv som blir förstört.. Sedan blev det att dra till sötisen och vara där halva natten. <3

Idag har det varit en riktig säng dag. Vädret har varit skit och jag legat nerbäddad hela dagen i sängen och bara skitit i exakt allt. Har inte ens svarat i telefon åt någon. men nu blir det att dra sig upp härifrån och gå i bastun. Skönt värre. <3

love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback