Av nån andledning.. ( kort sammanfattning )

.. har det varit tomt här i ca 4 veckor.. Det är både avsiktligt och oavsiktligt haha. Först o främst har jag träffat en ny vän som jag spenderat stor tid av dessa 4 veckor med. Vet inte när jag mått såhär bra av att bara hänga med nån ( förutom Nico då ofc ) . Ruben makes my day, everyday. Vet inte egentligen vad jag ska skriva för det är så mycket som hänt i mitt liv de senaste 4 veckorna. För övrigt har jag även skaffat ny bil. Min älskade vw polo blev en toyota Yaris. Just nu håller vi på med att få ljudet från Polon till Luna. Tur har jag min Ruben som fixar det. Ett stort plus e ju att jag även får vara med och hjälpa till med det han tycker jag klarar av ( vad jag vågar göra utan att ha sönder nått haha ) . Har även hunnit vara sjuk i detta iskalla höstväder som har hittat hit. Jag vet inte om jag är redo ännu att inse att hösten snart är över och snön ska börja komma. Men hey de e ju bara exakt 10 veckor så är det sista dagen på 2014. Vart har detta år egentligen tagit vägen. 

 

Men om ni har några önskemål på vad ni vill jag ska skriva om så kommentera så tar jag allt i beaktande. För just nu har jag noll inspiration och idéer till nånting.
Love you all ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback