Flunssig, oväntat besök och trafikstockning - veckoslutet i korthet.

Veckoslutet i korthet, Fredagen vaknade jag upp hos en kompis som jag sov över hos från Torsdagen, Kände mig otroligt trött trots att vi skulle stiga upp där 9 tiden men av nån andleding låg vi och drog oss tills halv 1. Sedan blev det att börja söka sig hemmåt och när jag väl kom hem kände jag mig så flunssig att det blev att spendera resten av Fredagen till sängs, det var riktigt skönt kan jag berätta. Lördagen kändes ändå bättre så var till min Farmor på middag och sedan blev det att bege sig till Fagervik där Nico väntade på mig, eftersom jag skulle hålla honom sällskap medan han var hundvakt, så vi låg i soffan och slöade framför tvn hela eftermiddagen tills hans mamma kom hem och dom började med maten. Undertiden vi var ensamma ännu skulle jag ut på en tobak medans jag pratade i telefonen och när jag öppnade dörren såg jag en hundvalp på gräsmattan jag inte kände igen. Så medan jag pratar i telefon försöker jag förklara till honom att det är en valp på gräsmattan, sedan får vi veta att det var grannens valp så vi gick upp med lilla Boris till deras och dom hade inte ens märkt att han var borta. Sedan när hans mamma kommit tillbaka blev det att fixa mat och herregud hur gott det var, Pasta med ostsås och till efterrätt Äppelpaj. ♥ 


Sedan blev det att börja söka sig hemmåt igen men det blev att besöka Ingå ett varv före. Söndagen var otroligt tung igen då flunssan slog till igen så spenderade även söndagen till sängs med min älskade dator, sovde bort nästan hela dagen men till kvällen blev jag lite piggare så passade på att dra in till stan ett varv, men när närmade sig stan var det trafikstockning eftersom en lastbil hade kört fast under en bro på storvägen. 

Så tokigt det kan gå, men som tur välte inte alltihopa över vägen.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Oj stackars lastbilschauffören, måste varit lite pinsamt :P

Svar: jaa det tror nog jag med eftersom han satt fast där långt över 10 på kvällen och han körde fast runt en 4 tiden haha :)
Yuki Yoursic

2014-09-09 @ 08:16:28
URL: http://oslofru.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback