Förändringar - Det var på tiden. Nytt Projekt på G!

Som dom flesta som läser min blogg har märkt, har det skett några förändringar i designen. Hur underbart är inte det ? Har haft den här designen ganska så länge och har länge velat ändra såna där småsaker i den men har endera inte haft tid eller inspiration till det, men här en natt var inspirationen och flöda bara så satt och knepa ihop lite det ena och det andra och nu är det mest en ny header som står på listan. Får se när man orkar ta tag i det projektet. Påtal om projekt så har jag startat en till blogg som heter Yuki Yoursic's Beauty, vilket kommer bli en blogg om vilka sorters produkter jag använder och vad jag tycker om dom, om hår , naglar och jaa det mesta inom skönhetskategorin och så vidare. Jag är inte den sortens tjej som sminkar mig alla dagar och inte klarar av att visa mig ute utan smink. Så det kommer bli intressant om jag hittar nått att ens skriva om haha.  Designen blev en tillfällig som jag laddade ner och den kommer väl så småningom att kanske ändras med. Ännu vid detta tillfälle står bloggen tom, men just nu sprudlar det bara med ideer som jag måste få ner till pappers innan jag kan förverkliga dom. ( läs : glömmer bort dom )
Eftersom jag har haft en Spontan September, så passade jag på att kolla runt vad några av mina vänner har för ideer och detta var en av dem haha. Så vi får se hur det kommer gå.
Men nu skall jag börja stänga datorn och gå och bädda ner mig i soffan igen och fortsätta spela. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

det är roligt att fixa lite på designen :)

2014-09-28 @ 16:31:15
URL: http://eemma.se/



Postat av: Tommy

Du råkar int spela på PS3/4? ifall du sku vilja ha en till vän i listan? =)

2014-09-29 @ 20:03:56



Postat av: Jessica Högberg

Låter lite spännande... Hör av dej när nåt dyker upp på nya bloggen!
Härligt även med nytt här=))

2014-09-29 @ 21:45:40
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



Postat av: Sara

Vad roligt när man får inspiration till att göra såna förändringar man länge har velat göra :) Kul med en till blogg också!

2014-10-02 @ 13:09:43
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback