Nattbloggen 2014

Detta börjar bli otroligt irriterande av att inte få sömn under nätterna mera, och ändå vaknar jag 8 - 9 tiden på morgonen och trögar igenom resten av dagen. Idag har min flunssa vari på den bättre sidan och jag har fått mina klädskåp äntligen 100 % städade. D.v.s Allt skulle vikas om, hängas in, sommarkläderna läggas bort och plocka fram varmare kläder nu när hösten närmar sig. Här får man följa med vädret från dag till dag, för ena dagen kan det vara 20 + medan dagen efteråt 8 - 9 grader. Igår tex var det 20+ ute, idag har det regnat och varit kallt största delen av dagen. Så tack vare vädret har jag inga bad feelings av att ha vari inne hela dagen och pynja på i klädskåpena.
Nu mot kvällen blev det även bastukväll här i huset och det behövdes verkligen kan jag säga, det är så uppfriskande att börja friskna till från flunssa och bara sitta i bastun och känna hur dom sista bobborna dör i hettan. 
men nu ska jag ut och beundra den vackna fullmånen som håller mig vaken denna natt. ♥
Love you guys ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback