Nattunderhållning - CinnamonToastKen

Så var denna dag över för min del. Har varit otroligt trött idag av nån andledning, här hemma håller dom på o bli sjuka så hoppas att jag inte blivit smittad av nått. Blev att fara på kaffe till bror min och hans fru kl 6 och före det trodde jag att jag skulle slockna när som helst , men tur så gjorde inte jag det, fick även använda parkeringsskivan idag för första ggn i mitt liv. ( vuxen poang ffs! ) Blev som vanligt och sörpla i sig kaffe på balkongen och prata om allt melan himmel och jord hos min bror och ca 10 tiden blev det att komma därifrån med av nån andledning blev det att fara via Ingå ett varv haha. Sen när jag kom hem var det en som ville bjuda mig på bowing och det säger man ju inte nej till haha. Så det blir troligtvis bowlings dejt i morgon om inte det blir på fredagen.
Just nu gör jag det som 90 % av mina dagar nuförtiden består av : Youtube
Detta är nattens film :

 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Bowling var länge sen... perfekt höst och vinterunderhållning=))

Svar: Jag älskar bowling något så otroligt haha :D Jo det är det ^^
Yuki Yoursic

2014-09-04 @ 14:26:57
URL: http://lchftrollet.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback