Nobody Is Born Great, Great People Become Great When Others Are Sleeping.

...och därför är jag åter igen vaken mitt på natten och inte kan få sömn haha. Skämt åsido men detta är 4de natten jag är helt klarvaken och inga tecken på att sömnen är påväg hitåt. Idag har varit en stressig dag ( September börjar bra ) så som även igår haha, Sprungit ärenden runt i stan och runtom i Raseborg, och försökt få så mycket som möjligt inplanerat varje dag så att det går snabbare undan, Har även hunnit varit på kaffe med olika personer när det varit en liten lucka i mitt stressande. Städningen som varit planerad till denna vecka har inte ännu heller påbörjats. ( Känns som jag varje gång jag skriver här nämner ordet städning haha ) MEN IMORGON TAMMEFAN skall allt städas för i morgon har jag inget inbokat ( vad jag minns ivf haha men nu när jag faktiskt tänker på det så borde nånting nog hända i morgon.. jag o mitt minne, nåväl om nån saknar mig så ringer den väl ) och eftersom det är ny månad så blir det nya utmaningar för mig. Men nu måste jag börja försöka få min dygnsrytm fixad så tänker försöka gå och lägga mig nu och hoppas på att städinspirationen har kommit när jag vaknar. Påtal om att vakna, Idag när jag vaknade var jag helt yrvaken,, visste inte överhuvudtaget var jag var , var fullt påklädd och hade taklampan på, så NÅGON hade visst varit ut på en tobak kommit in lagt ner sig och slocknat haha. Så kan de gå.

Love you all ♥ 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Haha, låter som du behöver lite sovrutin;) Hoppas allt är bra annars=))

Svar: haha jo jag behöver det verkligen eftersom jag fortfarande är vaken till en 5 tiden på morgonen och sover någon timme tills jag åter igen stiger upp haha :D Jo det mesta knallar på, har haft ett rent helvete till sommar men det börjar gå mot det ljusare hållet om vi säger så :) Hoppas allt är bra med dig med :)
Yuki Yoursic

2014-09-03 @ 13:28:21
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



Postat av: Sara

Usch, det är jobbigt att inte kunna sova :/ Men ibland har man ju en massa energi på nätterna så man kan ju få massor gjort, men man kan ju bli lite trött av det dagen efter..:P Hoppas att allt är bra med dig annars, och lycka till med att få allt gjort! :)

Svar: Hahah sant, men mitt problem är att jag är vaken hela natten sover typ 2 - 3 timmar och har full energi på morgonen igen tills jag efter nån vecka bara somnar där jag råkar befinna mig haha :D
Yuki Yoursic

2014-09-04 @ 14:39:20
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback